
“Szybka Oferta” mechanizm przygotowywania ofert handlowych
Moduł Szybka oferta, bazując na informacjach zawartych w katalogu on-line, umożliwia przygotowywanie i odpowiadanie na zapytania handlowe w formie wstępnych ofert.
Za pomocą kilku kliknięć znajdujemy i wybieramy produkty, które chcemy dodać do oferty. Następnie decydujemy, czy chcemy ją wysłać e-mailem (jako załącznik), czy wydrukować. Inną jeszcze szybszą opcją jest skorzystanie z archiwum już wcześniej przygotowanych ofert wybierając taką, która odpowiada naszym aktualnym potrzebom z opcją jej dowolnej modyfikacji na bieżące potrzeby.
Poza oszczędnością czasu, jedną z głównych zalet przygotowywania ofert w oparciu o internetowy katalog produktów jest to, że wszyscy użytkownicy systemu, w trakcie opracowywania oferty, mają dostęp do aktualnych danych zdefiniowanych dla produktu.
Ponadto, system szybkich ofert możemy udostępnić poza własnym działem sprzedaży dla partnerów biznesowych, np. dystrybutorów, instalatorów do przygotowywania ofert handlowych na bazie naszej oferty produktów.
Główne cechy modułu Szybka oferta
A) Możliwość pracy w internecie
B) Archiwum ofert
C) Zarządzanie ofertami
- definiowanie, edycja i usuwanie ofert
- podgląd oferty
- generowanie plików .pdf z ofertami
- przygotowywanie nowych propozycji na bazie archiwalnych ofert
D) Wielopoziomowy system uprawnień użytkowników w systemie:
- pracownik
- sprzedawca\dystrybutor
- administrator
E) Tworzenie oferty:
- dodawanie produktów na bazie wyników wyszukiwarki produktów
- automatyczne kopiowanie aktualnie zdefiniowanych informacji o produkcie do oferty
- możliwość ręcznej modyfikacji jednostkowej ceny produktu oraz definiowania rabatu kwotowego lub procentowego dla całej oferty
- możliwość wstawiania komentarzy przy poszczególnych produktach lub dla całej oferty
- możliwość usuwania produktów z oferty
F) Produkt – zakres danych i zarządzanie ich aktualizacją
- możliwość definiowania: nazwy produktu, ceny netto i brutto, waluty, opisu krótkiego i rozszerzonego ze zdjęciami, numeru katalogowego, klucza zewnętrznego (np. z programu magazynowo-księgowego), stanu magazynowego
- możliwość importu i aktualizacji danych z programu magazynowo - księgowego lub dowolnego pliku lub plików z danymi, np. *.csv, *.xml
- możliwość on-line ręcznego dodawania i modyfikowania produktów poprzez panel administracyjny
G) Dostępność:
- przez dowolną przeglądarkę internetową
- możliwość integracji z istniejącą stroną internetową www
- możliwość odrębnego działania poza strukturą strony www, np. w subdomenie: serwis.nazwa_domeny.pl