
System do obsługi Zgłoszeń Serwisowych i Reklamacyjnych
Elektroniczny internetowy System Zarządzania Zgłoszeniami Reklamacyjnymi i Serwisowymi umożliwia zarządzanie procesem obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Dla kogo:
- dla firm otrzymujących w bieżącej działalności zwroty reklamacyjne produktów
- dla firm świadczących naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne poprzez własnych pracowników i firmy zewnętrzne
Dlaczego:
- Wiarygodność: pewność rejestracji każdego zgłoszenia i zmiany jego statusu.
W przypadku tradycyjnych kanałów: np. e-mail istnieje duże prawdopodobieństwo nie dotarcia lub opóźnienia dotarcia zgłoszenia do adresata, wynikające z ogólnych problemów funkcjonowania usługi poczty elektronicznej w Internecie - Nowoczesny wizerunek: zarządzanie on-line procesem zwrotów i napraw pomiędzy firmą a jej serwisantami, dystrybutorami i klientami
- Sprawna organizacja pracy: zorganizowana elektroniczna rejestracja i archiwizacja procesów reklamacyjnych i gwarancyjnych z wbudowaną wyszukiwarką
Wyszukiwanie m.in. po datach zgłoszenia i realizacji, nazwie i modelu urządzenia, użytkownikach np. klient, serwisant, sklep - Szybka komunikacja: dostęp poprzez stronę internetową, po zalogowaniu użytkownika, do niezbędnych informacji i zmian statusów w procesie zwrotów i napraw (z opcją automatycznego powiadamiania na konto e-mail o zmianie statusu)
- Kontrola i analiza: możliwość analizy wszystkich zasobów elektronicznych
- Bezpieczeństwo: wszystkie dane są archiwizowane w kopiach zapasowych na serwerach
W ramach wdrożenia zapewniamy:
- zindywidualizowaną wersje oprogramowania
- szkolenia i konsultacje
- utrzymanie i bieżący serwis techniczny